Nudy

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru

Nuuuuuudno mi

Leniwy człowiek o sobie

Szablon:T negatywny stan emocjonalny, charakteryzujący się słowami nic do roboty, zaraz mnie ku…ca strzeli!. Nudy pragnie się tym bardziej, im więcej rzeczy na głowie mamy i im bardziej jesteśmy niewyspani. Czasem może wystąpić nadmierne zmęczenie światem zewnętrznym, w takim przypadku zaleca się kontakt wzrokowy lub telepatyczny z najbliższym przedmiotem lub osobą, lub innym materialnym, bądź niematerialnym, bytem z tego świata, na przykład pralką. Ma to na celu o dziwo zaspokojenie nudy. Ostatnimi czasy, nudę można też złapać w przeróżnych miejscach – u lekarza, czekając w kolejce, w szkole, w pracy lub innych instytucjach, mających nam zapewnić względną rozrywkę i być dla nas dobrem koniecznym. Uważajcie, wirus nudy szerzy się niezwykle szybko i jest NUDONOŚNY, a zetknięcie z nim może powodować natychmiastowe, nieprzewidziane i niechciane objawy. Rozwinięciem skrótu N.U.D.A. jest Nagła Utrata Dobrej Atmosfery. Największym nosicielem nudy jest gatunek potocznie zwany nauczycielami, lecz zdarzają się osobniki, które nie zostały jeszcze zarażone na przykład nauczyciele w-f, którzy mają wysoką odporność.

Objawy

Nudy mogą być chorobą. Oto objawy:

  • wpisywanie w Google, Nonsensopedię, Youtube itd. słowa „nudy”;
  • senność;
  • szukanie jakiegoś zajęcia;
  • drapanie dupy;
  • stukanie palcem w ławkę, biurko lub inny przedmiot;
  • chęć pracy;
  • brak planów na weekend;
  • robienie pracy na historię;
  • picie herbatki u babuni;
  • przeglądanie niepotrzebnych rzeczy na Allegro;
  • dłubanie w nosie i szukanie niewidzialnych much;
  • słuchanie płyty „Słoń Bombik” na dobranoc;
  • tańczenie po całym pokoju;
  • czytanie tego, co wpadnie w ręce;
  • względne poczucie zadowolenia;
  • zaglądanie do książek;
  • nagła chęć zdobycia wiedzy;
  • chęć odrobienia pracy domowej;
  • oglądanie „Mody na sukces”;
  • wandalizowanie Nonsensopedii;
  • czytanie tego artykułu;
  • pisanie tego artykułu;
  • pomaganie rodzicom w domu;
  • oglądanie reklam na Polsacie;
  • zamulanie;
  • walenie głową w mur;
  • mycie okien;
  • nauka latania (patrz punkt poprzedni);
  • słit focie na nk;
  • czytanie demotów, komixxów, mistrzów;
  • chapanie czipsów po omacku;
  • czytanie „Mody na sukces”;
  • uczenie się czytać;
  • oglądanie Mini-Mini;
  • oglądanie ciężarówki coca coli;
  • robienie wszystkiego czego nie powinno się robić;
  • (rozdziawianie buzi do granic możliwości) i tradycyjna poza z głową podpartą na ręku bądź na biurku czy ławce;
  • robienie rodzinie kolacji;
  • głosowanie w wyborach;
  • kupowanie garnków;
  • chodzenie do szkoły;
  • pisanie w pamiętniku;
  • dzwonienie do nieznajomych, bądź znajomych i wydawanie dziwnych odgłosów;
  • wysyłanie dziwacznych esemesów (np. „jashdfyigsd” lub „co ty być?”) do nieznajomych, bądź znajomych;
  • opłakiwanie zdechłego ptaszka bądź robaczka;
  • częste zamyślenia (nad niczym);
  • pisanie kolejnego punktu;
  • oglądanie starych albumów ze zdjęciami;
  • przeglądanie internetu, poprzez pisanie w wyszukiwarce Google rzeczy, takich jak „vbabrfeaB fdbregrabfdB dfz qf”;
  • czytanie SMS-ów (rodziców);
  • uczucie beznadziei i zbędności;
  • przeprowadzenie bitwy na wzrok z drugą znudzoną osobą;
  • sprzątanie swojego pokoju, a co gorsze, całego domu;
  • szukania na allegro.pl różnych rzeczy, które w ogóle nam nie są potrzebne (np. czołg czy maska gazowa);
  • powtarzanie wyczynów Gracjana Roztockiego;
  • kręcenie się na krześle;
  • zawodowe zgaszanie i/lub zapalanie lampy;
  • wbijanie serwetką gwoździ do pomarańczy;
  • przyklejanie zszywaczami i taśmą wody do drzewa;
  • sprzątanie całego domu;
  • jedzenie soli;
  • robienie lekcji;
  • łażenie do kibla;
  • obojętne pojmowanie świata;
  • gadanie ze wszystkimi o wszystkim i o niczym;
  • wykorzystywanie innych (niemądrej koleżanki zza krzesła);
  • chęć zmienienia świata na lepsze (niekoniecznie działania dyplomatyczne);
  • gryzienie orzechów;
  • niekontrolowanie ruchy różnymi częściami ciała (tiki);
  • dłubanie w nosie;
  • nadmierna masturbacja (u każdej płci);
  • ochota na seks;
  • łażenie po całym domu bez sensu;
  • pierdzenie w stołek;
  • rozbieranie się i pilnowanie swoich ubrań;
  • myślenie „co by było gdyby…”;
  • słuchanie nauczycieli podczas lekcji;
  • spanie w dzień;
  • kłócenie się z półgłówkami;
  • bezsensowne pisanie na Gadu-Gadu z idiotami;
  • bawienie się niczym;
  • bezsensowne wpisywanie „czegoś” na komputerze;
  • bawienie się w Paincie;
  • myśl nad napisaniem kolejnego punktu;
  • śpiewanie;
  • mówienie do siebie;
  • bezsensowne śmianie się;
  • rysowanie po okładkach zeszytu;
  • gapienie się w telewizor cały dzień, bez względu na programy;
  • czytanie różnych nieciekawych artykułów i zapominanie ich zaraz po przeczytaniu;
  • szukanie jedzenia w lodówce mimo braku głodu;
  • klikanie „Losuj stronę” w Nonsensopedii;
  • odmierzanie liczby kroków w drodze do sklepu;
  • sprawdzanie stoperem czasu przejazdu między przystankami;
  • przede wszystkim czytanie Nonsensopedii;
  • siedzenie na kiblu i czytanie składu Domestosa;
  • ułożenie się w pozycji embrionalnej i ssanie kciuka;
  • oglądanie w TV takich programów jak: Trudne sprawy czy Dlaczego ja;
  • granie w gierki komputerowe dla dzieci;
  • pisanie krzyżówek, wykreślanek, sudoku na zajęciach;
  • gryzienie długopisu;
  • przeglądanie internetu.